Урок
- тренінг
«
Цінність життя та
здоров’я людини.
Як
зберегти здоров’я?
Мета: формування у дітей поняття про життя як
найбільшої цінності, про здоров’я
– як найважливішу умову щасливого життя;
розвивати почуття особистої гідності; вчити
поважати інших людей;
створити на уроці-тренінгу
дружню атмосферу; розвивати навички
комунікації і групової
роботи;
виховувати в учнів терпиме
ставлення до інших, їхніх звичок,
поглядів, толерантне ставлення до інших людей, готовність їм допомагати.
Навчальні завдання: ( наприкінці заняття учні повинні):
-
мати
уявлення про цінність життя
і здоров’я;
-
усвідомлювати
неповторність кожної людини;
Обладнання і матеріали:
- дзеркало;
-
білі аркуші;
-
кольорові олівці;
-
малюнки з правилами тренінгу;
-
плакат «Подарунки другу»;
-
плакати для роботи у групах
Структура тренінгу
№
|
З М І
С Т У
Р О К
У – Т Р Е Н І
Н Г У
|
К І Л Ь
К І
С Т Ь Ч
А С У
|
1.
|
Вступна частина
|
7 хв
|
2.
|
Основна частина
|
15 хв
|
3.
|
Практична частина
|
10 хв
|
4.
|
Зворотний зв’язок
|
3 хв
|
Хід
уроку-тренінгу
І. Вступна
частина
(Діти з учителем сидять на стільчиках в колі)
-
Діти, як ви
вважаєте, хто самий найголовніший на Землі?
А ви бачили цю людину? Хто
вона? Зараз ви її побачите? Я зараз
візьму один предмет, який
допоможе нам у цьому розібратися.
(Передають кожному дзеркальце
і кожна дитина говорить яке її ім’я та яка
вона (добра, чесна, відповідальна, ввічлива, щира)
Дякую всім. Отже, найголовніша людина
на землі – це кожен з вас. І від
кожного з вас залежить не тільки щастя
вашого життя і здоров’я, але і життя і здоров’я нашого селища, нашої країни і
навіть усієї Землі.
2. Правила
- не запізнюйся на урок;
- уважно слухай вчителя;
- хочеш щось сказати,
підніми руку;
- не перебивай
товариша;
- поважай думку інших;
(на плакаті)
Діти, яке правило вам
найбільше подобається? А яке найчастіше порушуємо?
У кожної людини, у кожного з
нас є такі люди, яких ми найбільше любимо, кому завжди зичимо здоров’я. Хто це?
Так, це – тато і мама, братик і сестричка, бабуся і дідусь. Це наша сім’я. А ще
це наші друзі. Підніміть руку в кого з вас є добрі й найкращі на землі друзі.
Дуже добре. А ще ми любимо наше рідне селище, нашу країну Україну, чарівну природу
нашої Батьківщину.
Все це найбільші цінності, які має кожна людина. Це
наше життя. Ми з вами поговоримо сьогодні як треба ставитись до оточуючого середовища,
до своїх близьких, до друзів, як зміцнювати здоров’я, пограємося, поспілкуємося
і цікаво проведемо час.
Тож, тема нашого
уроку-тренінгу
«Цінність життя та здоров’я людини. Як зберегти здоров’я»
3.Очікування учасників
Вчитель роздає листочки (
яблучка) і написати своє ім’я, і якщо їхні очікування в кінці тренінгу збудуться, то приколоти
своє маленьке яблучко до корзинки
ІІ. Основна
частина
1.Опитування думок
-Як треба дбати про своє здоров’я? (щоб не хворіти, бути міцним, бадьорим,
завжди мати гарний настрій треба щоденно дбати про своє здоров’я)
2.Руханка «Веселі ведмедики»
(Всі разом виконують)
Йшли ведмедики малі,
Нахилились до землі,
Потім встали, руки в боки,
І зробили три підскоки.
(Далі перебудовуються по два, потім по три, а потім по четверо)
3. Робота в групах
Діти, ваші добрі вчинки й труд роблять
оточуюче середовище красивішим, чистішим, комфортним, а людей
щасливішими. А якими вам треба бути, щоб на все
вистачало сил?
Дадуть нам відповідь І
група «Сонечки»
(Плакат: свіже повітря,
вода, фізичні вправи, цікавий відпочинок, корисне харчування, чистота та охайність)
ІІ група «Сердечки»
(Плакат: Будь ввічливим з
усіма. Вітайся при зустрічі з друзями та знайомими.
Не втручайся в розмову
старших. Не ображай людей і не глузуй з них. Не будь байдужим до чужої біди)
ІІІ група «Ромашечки»
(Плакат: Корисні поради. Стався до інших з повагою – і тебе
теж поважатимуть. Допомагай іншим – і ти
знайдеш нових друзів. Будь відкритим до всього – і ти забудеш про
нудьгу. Шануй людей – і тебе шануватимуть).
Висновок:
- Молодці, діти, ваші вчинки
й труд роблять оточуюче середовище красивішим, чистішим, комфортним, а людей
щасливішими. А яким треба бути, щоб на все хватало сил? (Міцними та здоровими)
4. Самостійна робота.
- Діти, я вам роздам аркушики
паперу, а ви намалюєте обличчя сусіда, який сидить поруч з вами і
намалювати іграшку, яку б ви хотіли подарувати йому.
Малюнки вивішують на плакаті
«Подарунок другу».
Звучить пісня «Добра фізхвилинка»
ІІІ. Підсумкова частина
1. Очікування.
- Діти, прийшов час пригадати
і про нашу корзинку, що очікує на ваші яблучки. Отже, якщо ваші очікування справдилися, то
прикріпіть їх до корзини. Нехай вона наповнюється прекрасними фруктами, як і ваше життя
стає прекрасним.
2. Зворотний зв’язок.
- Продовжіть фразу «На цьому уроці-тренінгу я дізналась(дізнався)….»
(Я дізналась(-вся) про те, що
я – неповторна в житті, дуже гарна, щаслива, потрібна іншим людям, весела і радісна. І радію, що здорова)
Вчитель. Молодці, діти. Ваші
добрі вчинки й труд роблять оточуюче середовище красивішим, чистішим, комфортнішим,
а людей щасливими. А якими вам треба
бути, щоб на все вистачало сил?
Висновок: міцними
та здоровими
3. Прощання
Стати в коло. Праві ручки протягнути в центр і
сказати такі слова «Хай сьогодні нам щастить, хай завтра нам щастить, хай
завжди нам щастить. Будемо всі здорові і щасливі! Ми -
великі молодці!»
Комментариев нет:
Отправить комментарий